Leveringen & Retouren

Leveringen

Waar leveren jullie?

Aankopen van deze website worden verzonden vanuit Nederland, tenzij u op de hoogte bent gesteld van een ander verzendadres.

Hoeveel kost een levering?

Verzending is gratis naar Nederland en België voor bestellingen van meer dan €100. Voor bestellingen van minder dan 100€ bedragen de verzendkosten 7€ naar NL en 9€ naar BE.
Bekijk de verzendkosten naar andere adressen voordat je uitcheckt.
Wij werken met PostNL en/of DHL en met hun relevante partners in elk land.

Wat zijn de levertijden?

Bijna alle babydragers en accessoires zijn op voorraad bij Neko Slings en worden binnen 24 uur verzonden, van maandag tot vrijdag, met weekendbestellingen die op maandag (of dinsdag na een feestdag) worden verzonden.

Geselecteerde artikelen zijn beschikbaar voor pre-order en verzend-/levertijden voor deze producten worden duidelijk weergegeven op de individuele productpagina’s boven het bestel gebied (meer details volgen hieronder).

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben tijdens de levering?

Maakt u geen zorgen! De lieve heren en dames van de bezorgservice laten een kaart achter waarop er staat dat ze zijn gekomen maar dat er niemand thuis was. Er moet een telefoonnummer zijn waarop u kunt bellen om een geschiktere bezorgdag/-tijd af te spreken.

Retouren

Wat zijn jullie retour voorwaarden?

We hebben een retourbeleid zonder gedoe en precies op de label aangegeven staat. Als u een artikel wilt retourneren/ruilen, laat dit aan ons dan binnen 14 dagen na ontvangst weten (telefonisch of per e-mail). U heeft tot 30 dagen de tijd om het artikel/artikelen te retourneren. Dit geldt echter niet voor producten die op bestelling zijn gemaakt of gepersonaliseerd zijn – deze kunnen niet worden geretourneerd, tenzij ze defect zijn of schade hebben opgelopen.

Alle geretourneerde artikelen moeten geschikt zijn voor wederverkoop – ongebruikt/ongewassen met intacte labels en het product moet in de originele doos met handleiding intact en onbeschadigd zijn. Tenzij defect, bent u verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Als u ons na 14 dagen op de hoogte stelt van uw voornemen om te retourneren, worden er ook €5 administratiekosten** in mindering gebracht om de oorspronkelijke verzendingskosten en herbevoorrading te dekken.

HOUD U ER REKENING MEE: ** Als een geretourneerd artikel niet als ontvangen wordt aangeboden of als de productdoos (of handleiding) beschadigd is, wordt er € 2,50 extra in rekening gebracht voor een nieuwe doos en handleiding, naast de tijd van het personeel om deze voor te bereiden en opnieuw in te pakken – € 7,50 administratiekosten in totaal. Wees voorzichtig bij het voorbereiden van uw bestelling voor retournering. Dank u.

Na ontvangst van het geretourneerde artikel zullen we de kosten van het artikel, minus administratiekosten, * volledig terugbetalen op de creditcard/betaalkaart of PayPal-rekening die is gebruikt voor de oorspronkelijke aankooptransactie.

We raden u aan om een bewijs van verzending te verkrijgen voor alle retouren/uitwisselingen; verdere details hieronder in ‘Instructies voor retourneren of ruilen’.

NB: We kunnen gedragen/gewassen goederen niet terugbetalen of crediteren, tenzij ze defect zijn. Zorg ervoor dat u zeker bent van uw keuze voordat u gaat wassen of gebruiken.

Hoe zit het met defecte of beschadigde artikelen?

NIEUWE PRODUCTEN

Onze excuses als uw bestelling in een onbevredigende staat is aangekomen.

Als een artikel bij ontvangst defect of beschadigd blijkt te zijn, neemt u dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. We zullen dan een gefrankeerd retourlabel verstrekken en na ontvangst van het defecte artikel, een vervanging. Als het artikel niet op voorraad is, krijgt u de mogelijkheid om een alternatief te kiezen wanneer er nieuwe voorraad is of een volledige terugbetaling, zodat u het artikel ergens anders kunt kopen.

GEBRUIKTE PRODUCTEN HEBBEN ONDER 1 JAAR GARANTIE

Alle babydragers die door Neko Slings worden verkocht, worden ook gedekt door een garantie van 1 jaar tegen defecten in materiaal of vakmanschap. Wij staan achter de producten die wij verkopen en zullen ofwel uw babydrager repareren, een vervanging bieden (ervan uitgaande dat uw printkeuze nog beschikbaar is) of een alternatieve print/terugbetaling aanbieden.

Bij alle gelegenheden is een aankoopbewijs nodig

.

Ons retourbeleid heeft geen invloed op uw wettelijke rechten.

Hoe snel zal ik mijn retour krijgen?

Terugbetalingen worden verwerkt binnen 5 werkdagen nadat de goederen door Neko Slings zijn ontvangen. U zou een automatische bank-/PayPal-melding moeten ontvangen wanneer uw terugbetaling is uitgevoerd. Als dit niet binnen 7-10 dagen na uw retourzending is ontvangen, neemt u dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.

Instructies voor retourneren of ruilen (incl. gehuurde dragers)

Om een artikel te retourneren, keert u de verzendzak binnenstebuiten (of gebruikt u een alternatieve waterdichte verzendzak), plaatst u uw artikel erin met uw aankoopgegevens*, plakt u deze stevig dicht en plakt u een retourlabel aan.

(*) Uw aankoopgegevens moeten het volgende bevatten:

  • Uw naam adres en telefoonnummer
  • Aankoopdatum en ordernummer
  • Reden van retour/ ruilen

Als u een artikel retourneert om te ruilen, doe dan de volgende ook erin:

  • Uw vervangende kleur, print of productdetails

De verzendkosten zijn voor de rekening van de klant, hoewel u wordt terugbetaald als een artikel schade heeft opgelopen. Bij het retourneren van artikelen wordt u ten zeerste aangeraden om een bewijs van verzending te verkrijgen en een ‘aangetekend voor’-service te gebruiken, aangezien Neko Slings niet verantwoordelijk kan zijn voor pakketten die tijdens het transport verloren gaan.

HOUD U ER REKENING MEE: Bij het ruilen van een artikel zullen we het prijsverschil tussen uw artikel en een goedkoper artikel terugbetalen of een extra betaling vragen om de prijs van een duurder artikel te evenaren. Als de alternatieve productkeuze een hogere waarde heeft, zullen we de volledige prijs van het geretourneerde product terugbetalen en u vragen om uw nieuwe itemkeuze opnieuw te bestellen, wat resulteert in een ontvangstbewijs voor het juiste product.

Waar moet ik mijn retouren naartoe sturen?

Verzend deze naar:

Vira Sling

Celsiusplein 6
5621BN Eindhoven, Netherlands

Het is verplicht om het track&trace nummer te sturen naar: ozge@virasling.nl.. Ons bedrijf is niet verantwoordelijk voor de pakketten die tijdens de verzending verloren zijn gegaan. Restitutie is alleen mogelijk wanneer het product in goede staat wordt geretourneerd zoals het voorheen was.

Ons retourbeleid heeft geen invloed op uw wettelijke rechten als consument.

Recht om te annuleren

Op grond van de Regeling voor Verkoop op Afstand 2000 heeft u een afkoelingsperiode waarin u het recht heeft om uw aankoop te annuleren als u, om welke reden dan ook, besluit dat u de goederen die u op afstand hebt gekocht, dat wil zeggen via internet of telefoon, niet langer wenst.

Dit is een aanvullend recht en heeft geen invloed op uw wettelijke rechten om defecte goederen te weigeren. Dit geldt echter niet voor producten die op bestelling zijn gemaakt of gepersonaliseerd zijn – deze kunnen niet worden geretourneerd, tenzij ze schade hebben opgelopen.

Gelieve ons binnen de bedenktijd van 7 dagen per e-mail op de hoogte te stellen van uw voornemen om de goederen te retourneren via e-mail: ozge@virasling.nl of schriftelijk aan

Celsiusplein 6
5621BN Eindhoven, Netherlands

Als u de overeenkomst herroept, maar de goederen niet aan ons terugstuurt in de staat waarin ze zich bevonden toen ze aan u werden afgeleverd of de leveringskosten niet betaalt, hebben wij het recht om de directe kosten voor het terugkrijgen van de goederen in mindering te brengen op het te betalen bedrag.

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Facebook Instagram YouTube
We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Becoma A Reseller

Word een wederverkoper

Boek een consult